Skriv tekst her

Indsamling til Folkekirkens Nødhjælp

Den 2. søndag i marts afholder Folkekirkens Nødhjælp Sogneindsamling, hvor der samles ind til bekæmpelse af sult og nød i verdens fattigste lande. I Sønder Tranders Sogn er denne søndag en festdag, hvor man mødes og har et par hyggelige timer på tværs af generationer - og samtidigt samler ind til et godt formål!

I år er indsamlingen søndag d. 10. marts og vi starter med gudstjeneste kl. 9.30.

Efter gudstjenesten fordeler vi ruterne og når indsamlingen er slut, mødes vi i sognesalen, hvor vi byder på lidt mad.

Vil du gerne være indsamler, kan du tilmelde dig her og være med til at gøre en verden til forskel for verdens fattigste med kun få timers indsats.

Har du spørgsmål, så kontakt Lise Kobbersmed på tlf. 24 78 56 95 eller mail: liko@km.dk